Group Training

Group Training | Clase

Antrenamentele în grup sunt electrice, iar energia unei clase pline cu oameni care muncesc pentru un scop comun este WOW!

CBC Fitness Corner îți oferă clase antrenante, concepute pentru a-ți atinge obiectivele și nu numai, livrate de antrenori bine pregătiți și zâmbitori! 🙂


Nivelul de intensitate: incepator, intermediar, avansat

La Zumba te poți bucura de muzică antrenantă și coregrafii uşor de urmărit, pentru un antrenament pentru tot corpul, care se simte mai degrabă ca o distracţie. Vei experimenta o dependență plăcută. Zumba îți dă senzația că ești dansator înnăscut, îți lucrează musculatura. De asemenea, se recomandă să dansezi cum simte corpul tău. La CBC Fitness Corner avem mișcări de Zumba inventate și preluate chiar de la clienții noștri!

Antrenori: Raul Felecan, Cosmin Staciu, Alexandra Terhesiu

Nivel de intensitate: incepator, intermediar, avansat
Tip de antrenament: grup.

Antrenamentele de grup Strength and Conditioning au ca scop creșterea forței și a masei musculare (hipertrofie funcțională), creșterea condiției fizice și dezvoltarea mobilității articulare și a flexibilității musculare. Toate acestea prin intermediul unor antrenamente full-body, bine structurate, bazate pe greutatea proprie și pe greutăți libere (haltere/
gantere/ kettlebell-uri).
Durata antrenamentului: 75 min

Antrenori: Raul Felecan, Cosmin Stanciu, Ema

Nivelul de intensitate: se adaptează in funcție de condiția fizică a fiecărui participant.
Tip de antrenament: forță, cardio, tonifiere, rezistență, coordonare.

Prin antrenamentele de tip circuit, ce combină exerciții cardio și de rezistență, antrenezi toate grupele musculare. Versiunii abreviate îi zice HIIT, însă antrenamentele nu vor fi la fel ca și numele, deoarece în 60 de minute arzi peste 500 de calorii. Nu mai spunem că exercițiile fizice de la circuit training impun corpului tău să ardă calorii și după ce ai ieșit de la clasă. Impossible? Nah, New me says “I’m possible”.

Antrenori: CLAUDIA CĂLINA | ADELA TUDORACHE | DIANA RADU | EMANUEL STANCIU

Nivel de intensitate: ușor, mediu.
Tip de antrenament: postural, tonifiere.

Clasă concepută pentru a-ți pregăti zona de mijloc. Musculatura profundă a zonei abdominale se va antrena prin exerciții de respirație, urmate apoi de exerciții cu propria greutate sau greutăți adiționale pentru a reuși să ajungi la forma și abdomenul mult dorit.

ANTRENORI: CLAUDIA CALINA | DIANA RADU

Nivelul de intensitate: incepator, intermediar, avansat

O poziție corectă a corpului influențează nu doar aspectul fizic, ci asigură și puterea, flexibilitatea și armonia întregului corp. Totodată, o poziție corectă previne sau remediază durerile de spate, oferă un boost de energie și o stare generală bună.
Durata antrenamentului: 55 minute

Antrenori: Raul Felecan, Cosmin Staciu, Alexandra Terhesiu

Nivel de intensitate: incepator, intermediar, avansat
Tip de antrenament: grup

Antrenamentele de grup Strength and Conditioning au ca scop creșterea forței și a masei musculare (hipertrofie funcțională), creșterea condiției fizice și dezvoltarea mobilității articulare și a flexibilității musculare. Toate acestea prin intermediul unor antrenamente full-body, bine structurate, bazate pe greutatea proprie și pe greutăți libere (haltere/gantere/ kettlebell-uri).
Durata antrenamentului: 75 min

Antrenori: Raul Felecan, Cosmin Stanciu, Ema

Nivelul de intensitate: se adaptează în funcție de condiția fizică a fiecărui participant.
Tip de antrenament: forță, cardio, tonifiere, rezistență, coordonare.

Prin antrenamentele de tip circuit, ce combină exerciții cardio și de rezistență, antrenezi toate grupele musculare. Versiunii abreviate îi zice HIIT, însă antrenamentele nu vor fi la fel ca și numele, deoarece în 60 de minute arzi peste 500 de calorii. Nu mai spunem că exercițiile fizice de la circuit training impun corpului tău să ardă calorii și după ce ai ieșit de la clasă. Impossible? Nah, New me says “I’m possible”.

Antrenori: CLAUDIA CĂLINA | ADELA TUDORACHE | DIANA RADU | EMANUEL STANCIU

Nivel de intensitate: ușor, mediu.
Tip de antrenament: postural, tonifiere.

Clasă concepută pentru a-ți pregăti zona de mijloc. Musculatura profundă a zonei abdominale se va antrena prin exerciții de respirație, urmate apoi de exerciții cu propria greutate sau greutăți adiționale pentru a reuși să ajungi la forma și abdomenul mult dorit.

ANTRENORI: CLAUDIA CALINA | DIANA RADU


CYCLING BEGINNERS

Nivel de intensitate: începător.
Tip de antrenament: cardio, rezistență.

Vei învăța tehnica corectă de pedalat, pozițiile de pedalat, toate acestea pe o muzică antrenantă, sub stricta supraveghere a antrenorului.

 

CYCLING HILL

Nivel de intensitate: avansat.
Tip de antrenament: cardio, forță, rezistență, tonifiere.

Vei da din pedale în ritmul dictat de muzica antrenantă, în timp ce îți testezi rezistenţa musculară locală şi forţa specifică. Zona de Heart Rate între 75% şi 85% (maxim) te ajută să arzi mai mult carbohidraţii decât grăsimile, ceea ce înseamnă că îți conservi energia și îți tonifici corpul în același timp.

 

CYCLING FARTLEK

Nivel de intensitate:începător, mediu.
Tip de antrenament: cardio, forță, rezistență.

Fartlek-ul este un antrenament de cycling cu joc de tempo distractiv și eficient, care îți dă o senzație de libertate absolută în timp ce pedalezi. Este prima etapă – esențială pentru alergătorii începători – în a învăța alergările de intensitate, în schimbarea ritmului alergării și dezvoltarea capacității de a reacționa, în diferite situații, în timpul competițiilor de running.

 

CYCLING LOW END ENDURANCE

Nivel de intensitate:începător.
Tip de antrenament: cardio, forță, rezistență.

Te tentează o clasă de cycling, însă antrenamentele cardio nu sunt chiar preferatele tale? Atunci trebuie să încerci această clasă pentru începători – vei avea parte de un antrenament cardio mai puţin intens, îţi vei îmbunătăţi metabolismul de ardere a grăsimilor şi sistemul cardiovascular și, cel mai important, endorfinele de la finalul clasei îți vor da un minunat boost de energie!

 

CYCLING HIGH END ENDURANCE

Nivel de intensitate:avansat.
Tip de antrenament: cardio, forță, rezistență, tonifiere.

La HEE pregătește-te pentru un antrenament incendiar, în care vei lucra într-o zonă de aerobic mai intensă, cu un Heart Rate între 75% şi 85% (maxim), pentru a-ţi îmbunătăţi sistemul cardiovascular şi toleranţa la acidul lactic. În plus, carbohidraţii se transfomă în energie cât ai zice…HEE!

 

CYCLING EXTENSIVE INTERVAL

Nivel de intensitate:mediu, avansat.
Tip de antrenament: cardio, tonifiere.

Este o clasă intensă de cycling, care pune accentul pe arderea cât mai multor carbohidraţi, motiv pentru care zona de antrenament a Heart Rate-ului este între 65% şi 85% (maxim). Ia-ți cu tine gadget-ul preferat de monitorizare cardiacă și vino să iei pulsul clasei!

Antrenor: CLAUDIU ZBUCEA | OANA DOBRICAN | DIANA RADU

Nivel de intensitate: mediu, avansat.
Tip de antrenament: forță, tonifiere, coordonare, stabilitate.

TRX-ul este unul dintre cele mai cunoscute accesorii de lucru din industria fitness-ului. Este folosit de la sportivi de performanță, până la persoane înaintate în vârstă, dificultatea exercițiilor fiind foarte variată. Un lucru e sigur, vei transpira mult la TRX, mai ales cand te antrenezi cu 2 multilpli campioni mondiali la karate, Raul si Cosmin.

ANTRENORI: RAUL FELECAN | COSMIN STANCIU

Nivelul de intensitate: mediu, avansat.
Tip de antrenament: cardio, forță, tonifiere.

Vei arde mai multe calorii pentru o lungă perioadă de timp, după cele 45 de minute de antrenament exploziv. Mişcările uşoare, dar foarte intense, cu schimbări rapide de ritm, îți vor solicita agilitatea, forţa și echilibrul. Metabolicului i se mai zice și Diabolic, datorită faptului că această clasă combină cardio cu o muzică tare și energia Dianei. Este imposibil să ieși de la Metabolic și să zici „Nu simt nimic”. O să simți!

ANTRENORI: DIANA RADU

Nivelul de intensitate: începător, mediu, avansat.
Tip de antrenament: static, tonifiere, coordonare.

De asemenea, aceasta clasă include și playlist-ul preferat de jazz al Claudiei Călina, care mai degrabă te duce cu gândul la un Prosecco, decât la lucrul brațelor… însă, vei continua să lucrezi brațele, cu gândul la Prosecco.

ANTRENORI: CLAUDIA CĂLINA | DIANA RADU | ADELA TUDORACHE

CYCLING BEGINNERS

Nivel de intensitate: începător.
Tip de antrenament: cardio, rezistență.

Vei învăța tehnica corectă de pedalat, pozițiile de pedalat, toate acestea pe o muzică antrenantă, sub stricta supraveghere a antrenorului.

 

CYCLING HILL

Nivel de intensitate: avansat.
Tip de antrenament: cardio, forță, rezistență, tonifiere.

Vei da din pedale în ritmul dictat de muzica antrenantă, în timp ce îți testezi rezistenţa musculară locală şi forţa specifică. Zona de Heart Rate între 75% şi 85% (maxim) te ajută să arzi mai mult carbohidraţii decât grăsimile, ceea ce înseamnă că îți conservi energia și îți tonifici corpul, în același timp.

 

CYCLING FARTLEK

Nivel de intensitate:începător, mediu.
Tip de antrenament: cardio, forță, rezistență.

Fartlek-ul este un antrenament de cycling cu joc de tempo distractiv și eficient, care îți dă o senzație de libertate absolută în timp ce pedalezi. Este prima etapă – esențială pentru alergătorii începători – în a învăța alergările de intensitate, în schimbarea ritmului alergării și dezvoltarea capacității de a reacționa, în diferite situații, în timpul competițiilor de running.

 

CYCLING LOW END ENDURANCE

Nivel de intensitate: începător.
Tip de antrenament: cardio, forță, rezistență.

Te tentează o clasă de cycling, însă antrenamentele cardio nu sunt chiar preferatele tale? Atunci trebuie să încerci această clasă pentru începători – vei avea parte de un antrenament cardio mai puţin intens, îţi vei îmbunătăţi metabolismul de ardere a grăsimilor şi sistemul cardiovascular și, cel mai important, endorfinele de la finalul clasei îți vor da un minunat boost de energie!

 

CYCLING HIGH END ENDURANCE

Nivel de intensitate: avansat.
Tip de antrenament: cardio, forță, rezistență, tonifiere.

La HEE pregătește-te pentru un antrenament incendiar, în care vei lucra într-o zonă de aerobic mai intensă, cu un Heart Rate între 75% şi 85% (maxim), pentru a-ţi îmbunătăţi sistemul cardiovascular şi toleranţa la acidul lactic. În plus, carbohidraţii se transfomă în energie cât ai zice…HEE!

 

CYCLING EXTENSIVE INTERVAL

Nivel de intensitate:mediu, avansat.
Tip de antrenament: cardio, tonifiere.

Este o clasă intensă de cycling care pune accentul pe arderea cât mai multor carbohidraţi, motiv pentru care zona de antrenament a Heart Rate-ului este între 65% şi 85% (maxim). Ia-ți cu tine gadget-ul preferat de monitorizare cardiacă și vino să iei pulsul clasei!

Antrenor: CLAUDIU ZBUCEA | OANA DOBRICAN | DIANA RADU

Nivel de intensitate: mediu, avansat.
Tip de antrenament: forță, tonifiere, coordonare, stabilitate.

TRX-ul este unul dintre cele mai cunoscute accesorii de lucru din industria fitness-ului. Este folosit de la sportivi de performanță, până la persoane înaintate în vârstă, dificultatea exercițiilor fiind foarte variată. Un lucru e sigur, vei transpira mult la TRX, mai ales cand te antrenezi cu 2 multipli campioni mondiali la karate, Raul si Cosmin.

ANTRENORI: RAUL FELECAN | COSMIN STANCIU

Nivelul de intensitate: mediu, avansat.
Tip de antrenament: cardio, forță, tonifiere.

Vei arde mai multe calorii pentru o lungă perioadă de timp, după cele 45 de minute de antrenament exploziv. Mişcările uşoare, dar foarte intense, cu schimbări rapide de ritm, îți vor solicita agilitatea, forţa și echilibrul. Metabolicului i se mai zice si Diabolic, datorită faptului ca această clasă combină cardio cu o muzică tare și energia Dianei. Este imposibil să ieși de la Metabolic și să zici „Nu simt nimic”. O să simți!

ANTRENORI: DIANA RADU

Nivelul de intensitate: începător, mediu, avansat.
Tip de antrenament: static, tonifiere, coordonare.

De asemenea, această clasă include și playlist-ul preferat de jazz al Claudiei Călina, care mai degrabă te duce cu gândul la un Prosecco, decât la lucrul brațelor… însă, vei continua să lucrezi brațele, cu gândul la Prosecco.

ANTRENORI: CLAUDIA CĂLINA | DIANA RADU | ADELA TUDORACHE


Nivel de intensitate: mediu, avansat.
Tip de antrenament: forță, tonifiere, coordonare.

Tot ce ai de făcut este să-ți alegi greutățile potrivite condiției tale fizice și să te pregătești pentru un program intens. Antrenorii noștri, Diana și Claudiu, vor da muzica extrem de tare, astfel încât corpul tău să fie pumped for good!

Antrenori: DIANA RADU | CLAUDIU ZBUCEA

Nivelul de intensitate: mediu spre avansat.
Tip de antrenament: cardio, forță, tonifiere.

TABATA este o clasă la care accentul cade pe antrenamentul metabolic. Fiecare exercițiu din timpul antrenamentului este compus din 8 seturi, timpul de lucru fiind de 20 secunde, cu doar 10 secunde pauză între seturi. Este o clasă de intensitate mare, unde, în doar jumătate de oră de antrenament, poți arde peste 600 calorii. Acest tip de antrenament este dedicat persoanelor care doresc să slăbească, respectiv să tonifieze.

ANTRENORI: CLAUDIA CĂLINA | ADELA TUDORACHE | DIANA RADU

Nivelul de intensitate: începător spre mediu.
Tip de antrenament: flexibilitate, coordonare, echilibru.

Ca disciplină holistică ce conectează corpul, mintea și spiritul, yoga reprezintă soluția pentru toate aceste beneficii. Datorită practicii Asanelor din Yoga, corpul este purificat şi starea generală de sănătate este îmbunătăţită. Antrenamentele de Yoga te poartă ușor din Downward Dog position în plank, încât nici nu iți vei da seama cum ai ajuns în poziții complicate ca și Crow Pose!

ANTRENORI: ADELA TUDORACHE | LUMINA SUDITU

Nivel de intensitate: mediu, avansat.
Tip de antrenament: forță, tonifiere, coordonare.

Tot ce ai de făcut este să-ți alegi greutățile potrivite condiției tale fizice și să te pregătești pentru un program intens. Antrenorii noștri, Diana și Claudiu, vor da muzica extrem de tare, astfel încât corpul tău să fie pumped for good!

Antrenori: DIANA RADU | CLAUDIU ZBUCEA

Nivelul de intensitate: mediu spre avansat.
Tip de antrenament: cardio, forță, tonifiere.

TABATA este o clasă la care accentul cade pe antrenamentul metabolic. Fiecare exercițiu din timpul antrenamentului este compus din 8 seturi, timpul de lucru fiind de 20 secunde, cu doar 10 secunde pauză între seturi. Este o clasă de intensitate mare, unde, în doar jumătate de oră de antrenament, poți arde peste 600 calorii. Acest tip de antrenament este dedicat persoanelor care doresc să slăbească, respectiv să tonifieze.

ANTRENORI: CLAUDIA CĂLINA | ADELA TUDORACHE | DIANA RADU

Nivelul de intensitate: începător spre mediu.
Tip de antrenament: flexibilitate, coordonare, echilibru.

Ca disciplină holistică ce conectează corpul, mintea și spiritul, yoga reprezintă soluția pentru toate aceste beneficii. Datorită practicii Asanelor din Yoga, corpul este purificat şi starea generală de sănătate este îmbunătăţită. Antrenamentele de Yoga te poartă ușor din Downward Dog position în plank, încât nici nu îți vei da seama cum ai ajuns în poziții complicate ca și Crow Pose!

ANTRENORI: ADELA TUDORACHE | LUMINA SUDITU